4 Aralık 2008 Perşembe

Tripok fırtına izle indir


Yapım : 2008, ABD
Tür : Aksiyon / Komedi / Savaş
Yönetmen : Ben Stiller
Senaryo : Justin Theroux, Ben Stiller, Etan Cohen
Oyuncular : Jennifer Love Hewitt, Jason Bateman, Tom Cruise, Robert Downey Jr., Jack Black, Tobey Maguire, Jon Voight, Ben Stiller, Matthew McConaughey, Steve Coogan, Jay Baruchel, Alicia Silverstone, Bill Hader, Nick Nolte, Christine Taylor, Tyra Banks, Trieu Tran, Brandon T. Jackson, Danny R. McBride, Brandon Soo Hoo, Reggie Lee, Anya Monzikova, Amy Stiller

Filmde aksiyon filmlerinde oynayan aktörlere eğitim verilen dış dünyadan yalıtılmış Dale Dyle eğitim kampında iki hafta kaldıktan sonra yeniden topluma dönen oyuncuların topluma dönüşlerinden sonra karşılaştıkları zorluklar ve bocalamaları komedi kalıpları içerisinde anlatılıyor. Savaş filminde oynamaya başlayan aktörlerimiz, gerçek savaşı andıran koşullar altında kalınca eğitim kampında öğrendiklerine başvurmak zorunda kalıyor ve ortaya ‘film içinde film’ mantığında işleyen eğlenceli olaylar çıkıyor.

0 yorum: